Ondernemerschap

Tom van Bokhoven: Succesvol op Basis van Vrijwillige Giften

4 reacties

Kun je een winstgevend bedrijf bouwen op basis van vrijwillige giften van mensen die je hebt geholpen?

Tom van Bokhoven kreeg 3 jaar geleden een goed idee en heeft nu 9 mensen in dienst en zit met zijn concept in 7 landen.

Hij zorgt met zijn bedrijf Greenclaim.nl dat mensen geld terug krijgen na een vertraagde vlucht. Ontdek het inspirerende verhaal van deze gepassioneerde jonge ondernemer!  

Ontdek in dit interview:

vinkje Hoe Tom als kind al geld verdiende met zijn knuffels;
vinkje Via welke social media kanalen hij zijn klanten rechtstreeks benadert;
vinkje Hoe hij binnen anderhalf jaar al in maar liefst 7 landen actief kan zijn;
vinkje Hoe hij uit een specifieke levenservaring inspiratie haalde voor een originele business;
vinkjeWaarom je niet te vaak een 36-urige werkweek in 1 weekend moet draaien 😉
vinkje En nog veel meer!

Hopelijk heb je inspiratie gehaald uit dit interview en heb je enkele inzichten opgedaan. Zo ja, dan vinden we het leuk wanneer je dat hieronder even laat weten!

Tags:

Misschien vind je dit ook interessant

airbnb startup

Leren van Succesvolle Start-ups: AirBnB!

Succesvolle start-ups lijken als paddenstoelen uit de grond te schieten en grotere ondernemingen struikelen over elkaar om ze in te lijven voor bedragen waar je oren van klapperen. Als ze niet overgenomen worden lijkt de geldstroom van externe financiers niet te stoppen en vrijwel elk respectabel bedrijf heeft tegenwoordig wel een start-up programma om deze...
Lees verder
tips voor startende ondernemers

10 Tips voor Startende Ondernemers

Wat is beter dan tips krijgen van mensen die al met hetzelfde bijltje gehakt hebben? We vroegen in onze LinkedIn Ondernemersgroep of de leden hun 'nummer 1 tip' voor startende ondernemers wilden delen. Het was grappig om te merken dat dezelfde dingen veel terugkwamen, wat wijst op een gelijksoortige mindset bij al deze gemotiveerde ondernemers!...
Lees verder

Slechter Dan Dit Zal Het Niet Worden

Het gebeurt maar al te vaak dat startende ondernemers blijven steken in de zogenaamde logofase. Deze fase houdt simpelweg in dat je bijvoorbeeld eerst het logo van je website perfect wilt hebben voor je visitekaartjes kunt gaan drukken. Pas als dat achter de rug is, kun je visitekaartjes uitdelen. Veel ondernemers laten dus geen visitekaartjes drukken als ze...
Lees verder

4 reacties. Reactie plaatsen

Goed gedaan, in een absoluut niet makkelijke markt, toch slagen!

Beantwoorden
Youri Meuleman
29 oktober 2013 10:56

Mooi verhaal en mooi initiatief. Website onthoud ik even zal vast ooit van pas komen. Goed interview ook 😀

Beantwoorden

‘Wie is je grootste voorbeeld?’ Ik was even bang dat ie Hendrik Noorderhaven van EU-Claim ging noemen, hahahaha!

Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden

Schelte Meinsma: €8.000.000 Omzet Doen met 21 Bedrijven?
Marc de Groot
Zo Word Je Marktleider in Jouw Niche
Menu