Ondernemerschap

Succes in Crisistijd: 60% Stijging in Online Boekingen door vanuit de Klant te Denken

4 reacties

Hoe behaal je succes in crisistijd? Waarom lukt het de één wel en de ander niet?

In dit korte interview het succesverhaal van een nuchtere en doorgewinterde ondernemer: Jan van Veen, eigenaar van camping Stoetenslagh.

Hij zag zijn online boekingen met 60% toenemen door enkele logische en kleine aanpassingen aan zijn site. 

Deze aanpassingen zijn zo succesvol dat hij hiervan zelfs een eigen product heeft gemaakt, wat hij vervolgens weer in de markt kan zetten.

Wanneer je 10 minuten van je tijd investeert in dit interview, zal je duidelijk worden wat het internet voor jouw onderneming kan doen en dat ‘wachten op betere tijden’ geen optie is.

Mocht je denken dat je te laat bent om met internetmarketing aan de slag te gaan, kijk dan ook zeker even. Er is nog zoveel te winnen!

Dit interview maakt duidelijk:

vinkje Wat het gevaar is van ‘denken vanuit techniek’;

vinkje Wat het belang is van ‘denken vanuit de klant’;

vinkje Dat jouw concurrenten nog steeds liggen te ‘slapen’;

vinkje Wat het je op kan leveren wanneer je ‘wakker’ bent;

vinkje Waarom je jouw marketing niet los moet zien van je product;

vinkje Wat SEO met Scrabble te maken heeft…

Wil je ook meer gaan doen met internet op een goede manier? Maak dan even een belafspraak met 1 van onze coaches, dan kijken we hoe we je daarbij van dienst kunnen zijn.

Tags:

Misschien vind je dit ook interessant

ondernemingsplan

Meer doen door minder te doen

Eén van de meest krachtige manieren om je bedrijf van lijdend naar leidend te krijgen is door te BESLISSEN om MINDER te doen. Je hebt grote gouden ballen nodig om een beslissing te nemen om echt te durven kiezen voor wat je NIET MEER zult doen, waardoor je uiteindelijk een veel succesvollere business, een overzichtelijker leven, meer...
Lees verder

De “Droom”

Het internet is een prachtig ding. Het geeft je de gelegenheid om te werken wanneer je wilt, waar je wilt en hoeveel je wilt,en ik voel me elke dag gezegend dat ik in deze tijd leeft. Toch is het “ondernemen op het internet” een droom voor veel mensen, en zal dit ook zeker een droom...
Lees verder

Slechter Dan Dit Zal Het Niet Worden

Het gebeurt maar al te vaak dat startende ondernemers blijven steken in de zogenaamde logofase. Deze fase houdt simpelweg in dat je bijvoorbeeld eerst het logo van je website perfect wilt hebben voor je visitekaartjes kunt gaan drukken. Pas als dat achter de rug is, kun je visitekaartjes uitdelen. Veel ondernemers laten dus geen visitekaartjes drukken als ze...
Lees verder

4 reacties. Reactie plaatsen

Crisis maakt je creatief 🙂

Beantwoorden

@menno Bouma: Daar sluit ik mij volledig bij aan;)

Beantwoorden

Word weer eens tijd voor een nieuwe blog 😉

Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden

Huub van Zwieten: Je Wordt een Leuker Mens Wanneer Je Je Passie Volgt
5 Redenen om Vandaag nog met Webinars te Beginnen
Menu