Internetmarketing

Internetondernemen vanuit een Passie voor Muziek

1 reactie

Internetondernemer Gilles de Smit van 22Tracks.com vertelt in dit inspirerende interview over zijn passie voor muziek en de succesvolle startup die hij samen met Vincent Reinders is begonnen.

Met 100.000 facebook-volgers en dagelijks 50.000 luisteraars in 4 grote Europese steden is 22 Tracks een ware hit op het internet waar we met zijn allen veel van kunnen leren.

Neem tussen alle kerstdrukte door even de tijd voor een dosis inspiratie en ontdek:

vinkjeWelke vormen van marketing 22 Tracks gebruikt;
vinkjeWie Gilles’ rolmodellen zijn;
vinkjeHoe zij de ‘coolness-factor’ weten te creëren en te behouden;
vinkjeWat ze met Social Media wel en niet doen;
vinkjeWat één van de belangrijkste skills is als startende ondernemer…

Wil jij ook met jouw passie aan de slag als internet ondernemer? Maak dan nu een afspraak met 1 van onze coaches voor een gratis telefonische sessie!

Tags:

Misschien vind je dit ook interessant

Google is watching you

De octrooiaanvraag was al in 2005 ingedient, maar afgelopen week is hij dan uiteindelijk toegewezen, zo meldt search optimalisatiebedrijf SEO by the Sea. Google heeft het patent toegewezen gekregen voor een systeem dat muisbewegingen volgt. Hiermee worden zowel kansen als valkuilen gecreëert voor Internet Marketeers. Om de zoekresultaten te rangschikken op relevantie houdt Google rekening...
Lees verder

1 reactie. Reactie plaatsen

Heerlijk om te zien welke stappen ondernemers nemen als start-up en het ‘out of the box denken’ toepassen op zowel hen business als marketingstrategie. Ik heb het gevoel dat de marketingstrategie van 22tracks goed is uitgerold onder de doelgroep. Er zijn natuurlijk veel muziekliefhebbers die dit concept direct omarmen, maar wat doet 22tracks om er voor te zorgen dat bezoekers terug blijven komen waardoor 22tracks ook daadwerkelijk een ‘top of mind positie’ verkrijgt? Is er na het verlaten van de site een marketingstaartje of zit het succes in de contactmomenten van de online en offline doelgroepkanalen?

Tot slot mis ik het verdienmodel. Ik hoor iets over T-shirts en gratis evenementen, maar een ondernemer denkt ook in financiële termen. Graag had ik daar iets meer diepgang in willen zien.

@ Interviewer, Goede vragen! Het valt me op dat je naast je vragenlijst ook direct inhaakt op uitspraken. Dat maakt het een leuk en interessant interview! Keep it up!
@ Gilles, ik begreep dat je bij ID&T hebt gewerkt. In augustus 2014 begint mijn afstudeerstage; heb je nog connecties?

Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden

Milan van den Bovenkamp
Milan van den Bovenkamp heeft 10.000 ‘Kinderen’
Een Internetonderneming Starten op Basis van Parkeren bij Luchthavens?
Menu