3

Ivo Minjauw: Social Media als Basis voor Je Bedrijf

Ivo Minjauw van Social-Express.com heeft klanten als ABN AMRO, Volkswagen en Aegon.

Recentelijk heeft hij nog een investering van 250.000 euro binnengehaald en met startup-bootcamp eindigde hij bij de laatste 10 van 500 inschrijvingen wereldwijd.

Wat is het geheim van het succes van deze jonge 'upcoming' zakenman?  

In dit interview zul je onder andere ontdekken:

vinkje Dat 'nee' niet altijd 'nee' betekent...
vinkje Hoe je binnen komt bij een bedrijf;
vinkje Het verschil tussen mensen die zeggen dat je product goed is en zij die het daadwerkelijk kopen;
vinkje Wat social media eigenlijk écht is;
vinkje Wat je kunt doen om een ontevreden klant een tevreden klant te maken;
vinkje Waar je op moet letten wanneer je mensen gaat aannemen;
vinkje Waarom feedback vanuit de markt zo belangrijk is.

Wil je ook meer uit internet halen voor jouw business? Start dan met het Winst.nl boek hier!

En wanneer je dit een waardevol interview vond, dan horen we dat natuurlijk graag van je, hieronder bij de comments. Thanks! 🙂

Laat hieronder een reactie achter! 3 reacties
Davey Groothedde - november 26, 2013

Kijk, en zo pas je social media toe!. Veel van geleerd.. Bedankt voor de inspiratie, met name het toepassen van social media op je business.

Reply
Marijike Eggink - november 26, 2013

Heel inspirerend en leerzaam interview. Bright guy die Ivo. Vooral: "je ouders willen voor je wat veilig is niet wat het beste voor je is". Herkenbaar als moeder van zoons inde leeftijd van Ivo.
Bedankt!

Reply
Sven - december 1, 2013

Prachtig, de leerrijke inzichten van deze jonge ondernemer. Met zo een visie kan het bijna niet anders of deze succesboy gaat het maken. Enkele mooie inspiratie quotes aan mijn lijstje toegevoegd 😉
Bedankt voor dit interview !

Reply

Laat een reactie achter: