Internetmarketing

Hyves Verkocht Aan De Telegraaf, Net Op Tijd?

Geen reacties

Één van de mooiste internetbedrijven is toch zeker Hyves. In de tijd dat zij startten moesten ze opboxen tegen bijvoorbeeld Schoolbank.nl, wat ze vrij snel gelukt was.

In het begin was de site extreem traag en zaten er regelmatig fouten in, maar door transparant te blijven en constant te innoveren is het een groot succes geworden, op één of andere manier zijn ze met veel “fouten” weggekomen en hebben ze een absurde groei doorgemaakt, echt superknap.

Ik vraag me (vooral de afgelopen maand(en)) af hoe het met Hyves zal vergaan. Je ziet echt dat Facebook aan het opkomen is. Onlangs stelde ik een vraag op Twitter wie wat meer gebruikte, Hyves of Facebook waarop de score 8-0 was voor Facebook.

Ik denk persoonlijk dat Hyves op het juiste moment heeft verkocht, waarschijnlijk hadden ze een jaar geleden het dubbele kunnen krijgen maar langer hadden ze niet moeten wachten.

Ik ben een beetje bang dat Hyves een langzame dood zal sterven omdat Facebook nu wel erg hard gaat, maar ik hoop dat de Telegraaf er een groot succes van maakt!

Gefeliciteerd met de overname Raymond en team!

Eelco de Boer

Misschien vind je dit ook interessant

Gebruik netwerksites

Als ik iets zou moeten noemen dat mij het afgelopen jaar is opgevallen in de (internet) marketing, dan is dat wel de opkomst van de social media. In toenemende mate proberen we op ingenieuze wijze gebruik te maken van netwerksites als Hyves, Facebook, Twitter en LinkedIn. Daarbij maken marketeers het meest gebruik van LinkedIn. Het...
Lees verder

Online pseudoniemen gebruiken?

Het gebruik van pseudoniemen (een andere naam gebruiken dan je echte) is in de schrijverswereld een redelijk bekend fenomeen. Steeds vaker zien we ook op internet dat mensen uit veiligheid een pseudoniem gebruiken, omdat ze anoniem willen reageren in een discussie. Vaak kiest men uit veiligheidsoverwegingen ervoor om niet zijn of haar echte naam te gebruiken. Internet is...
Lees verder

Tempo is alles

Wanneer je kijkt naar de meest succesvolle bedrijven, dan zijn hun eigenschappen vaak dat ze niet log maar, enorm flexibel zijn en dat ze snel kunnen inspelen op nieuwe trends. Vooral in deze tijd – het informatietijdperk – gaat alles gigantisch snel en is het belangrijk voor een bedrijf om snel te kunnen handelen. Daarom is...
Lees verder

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden

Waarom het internet eigenlijk helemaal niet zo tof is
“Het Spel”
Menu