Ondernemerschap

Harm van Wijk: “Ik Heb een Dalende Lijn Weten om te Buigen in een Stijgende Lijn”

10 reacties

Harm van Wijk is beleggingsexpert en heeft zoals veel ondernemers last (gehad) van de crisis.

Toch heeft hij, door het toepassen van de juiste internetstrategieën het tij weten te keren en ziet hij weer een stijgende lijn in zijn business.

In dit interview legt hij uit hoe hij dit heeft gedaan.  

Waarom zou je dit interview nog meer bekijken? Omdat Harm vertelt…

  • Waarom offline adverteren niet meer werkt
  • Welke vorm van marketing op dit moment voor hem het beste werkt (en wat nog niemand anders doet)
  • Hoe je anderen content voor jou kunt laten schrijven zonder dat je hen daarvoor hoeft te betalen
  • Wat je moet doen om ervoor te zorgen dat je bestaande klanten voor jou de marketing gaan doen
  • Waarom 5% of 6% een wereld van verschil is
  • Hoe de natuurlijke selectie ervoor zorgt dat de meeste mensen nooit succesvol worden en wat de beslissende factor is die ervoor zorgt dat je wel succesvol wordt.

Laat even weten wat je van dit interview vond, dat wordt zoals altijd zeer gewaardeerd 😉

Bewaren

Tags:

Misschien vind je dit ook interessant

hangmat

Een Shortcut naar Succes?

Ondernemers-succes is niet voor iedereen weggelegd - dat blijkt o.a. uit cijfers van de KvK, die in de eerste helft van 2012 aangaven dat maar liefst de helft van de startende ondernemers binnen 5 jaar de handdoek (al dan niet noodgedwongen) in de ring gooit. Wat zijn de factoren die bepalen welke ondernemer succesvol wordt en welke niet? Ga voor de...
Lees verder

10 reacties. Reactie plaatsen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.
Je moet de voorwaarden accepteren voordat je het bericht kunt verzenden.

Mindert Aardema: Van Full-Time Werknemer naar Full-Time Ondernemer.
Albert Sonnevelt Deelt Zijn Geheimen van het Leven
Menu